Voor onze klant, een vooraanstaande, internationale onderneming, gevestigd in Zuid-West-Vlaanderen, zoeken wij momenteel een (m/v):
HR - Payroll Officer
Functie
- Instaan voor de loonverwerking en opvolging van prestaties in samenwerking met de afdelingsverantwoordelijken.
- Leiden van de uitbouw van het remuneratie beleid, in het bijzonder met betrekking tot mobiliteit.
- Fungeren als aanspreekpunt voor onze medewerkers rond HR-gerelateerde vragen.
- Verantwoordelijk voor het opzetten en uitwerken van de HR-beleid binnen de firma.
- Gedreven ambassadeur van de organisatie en uitdragen waarden naar huidige-en toekomstige medewerkers.
- Rapporteren rechtstreeks aan de CEO, met wie je ook samen de prioriteiten in de organisatie bepaald.
Profiel
- Diploma hoger onderwijs en je hebt minstens 3 jaar relevante ervaring in loon administratie.
- Algemene basiskennis van de sociale wetgeving.
- Organisatorisch sterk je werkt zeer nauwkeurig.
- Positivisme, discretie en collegialiteit typeren je.
- Kennis van tijdsregistratie (bijv. GPS) is een plus.
- Vlotte communicatie in het Nederlands en het Frans, zowel mondeling als schriftelijk.
Aanbod
- De mogelijkheid om voltijds een interessante en leerrijke job uit te voeren binnen een dynamisch en sterk groeiend bedrijf.
- Een uitermate aantrekkelijk salaris aangevuld met extralegale voordelen.
Interesse? Stuur je cv met motivatiebrief naar info@ago.be
Meer info nodig? Bel naar +3256228064
Ago International garandeert een discrete behandeling van jouw kandidatuur!