Terug

Customer Service Representative

Gevestigde waarde in de kunststofverwerkende sector
Regio: Driehoek Izegem-Ardooie-Tielt
Solliciteer

Onze opdrachtgever is een gevestigde waarde in de kunststofverwerkende sector en onderdeel van een sterke internationale groep. Met vestigingen verspreid over verschillende landen en een sterke focus op maatwerk en kwaliteit, zetten zij zich in om hun klanten een uitstekende service te bieden. 
Ter versterking van hun team zoeken ze een dynamische en klantgerichte Customer Service Representative.

 

Functie

Als Customer Service Representative ben je het eerste aanspreekpunt voor klanten en zorg je voor een vlotte en correcte opvolging van hun bestellingen. Je bouwt sterke relaties op en fungeert als schakel tussen klanten en interne afdelingen zoals sales, logistiek en productie.

 

  • Luisteren naar en begrijpen van klantbehoeften en  roactief inspelen op vragen en problemen.
  • Begeleiden van klanten doorheen het volledige orderproces.
  • Coördineren van transporten en leveringsafspraken.
  • Opvolgen van verzenddocumentatie en facturatie en communiceren over levertermijnen en mogelijke vertragingen.
  • Up-to-date houden van klant- en productgegevens in het ERP-systeem.
  • Ondersteunen van sales bij offerte- en contractbeheer.
  • Detecteren van optimalisaties en actieve bijdrage leveren aan verbeterprojecten binnen de organisatie.
  • Samenwerken met interne teams om servicekwaliteit te verhogen.

Profiel

 

  • Bachelor diploma in een commerciële of administratieve richting, of gelijkwaardig door ervaring.
  • Ervaring binnen een klantgerichte of administratieve functie, bij voorkeur in een technische omgeving.
  • Vlotte communicatie in Nederlands, Engels en Frans (Duits is een plus).
  • Goede kennis van MS Office (Excel, Word), ervaring met ERP-systemen (SAP) is een troef.
  • Probleemoplossend, klantgericht en stressbestendig.
  • Nauwkeurig, georganiseerd en een echte teamspeler.

 

Aanbod

 

  • Een veelzijdige en uitdagende functie binnen een groeiende, internationale organisatie.
  • Werken in een dynamische en innovatieve omgeving met internationale contacten.
  • Mogelijkheden tot groei en ontwikkeling binnen het Customer Service-team.
  • Aantrekkelijk salarispakket aangevuld met extralegale voordelen.

Interesse? Stuur je cv met motivatiebrief naar info@ago.be

Meer info nodig? Bel naar +32 (0)56 22 80 64

Ago International garandeert een discrete behandeling van jouw kandidatuur!

Deze website maakt gebruik van cookies De website van Ago International gebruikt functionele cookies. In het geval van het analyseren van websiteverkeer of advertenties, worden ook cookies gebruikt voor het delen van informatie, over uw gebruik van onze site, met onze analysepartners, sociale media en advertentiepartners, die deze kunnen combineren met andere informatie die u aan hen heeft verstrekt of die zij hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun diensten.
Toon details Verberg details
Selectie toelaten Alle cookies toelaten