Terug

Business Developer/ Sales Representative

Sterke groep
Regio: Limburg
Solliciteer

Onze klant is actief in de bouwindustrie. Voor hun vestiging in de ruime omgeving van Deinze zoeken zij voor onmiddellijke indiensttreding een bekwame (m/v):

 

Business Developer
(regio Limburg)

 

Functie

 

Als Business Developer ben je verantwoordelijk voor het commercialiseren van het productaanbod hierbij combineer je binnendienst- en buitendiensttaken. Je fungeert als SPOC voor dit dossier en verdiept je grondig in het productgamma. Als specialist word je het interne aanspreekpunt voor alles wat met dit dossier te maken heeft. Je deelt jouw kennis en expertise met zowel collega's als klanten, zodat je hen optimaal kunt ondersteunen bij het maken van weloverwogen keuzes en het aanbieden van de beste oplossingen.

 

  • Introduceren van het productgamma, samen met onze vertegenwoordigers, bij bestaande klanten.
  • Bijdragen aan strategische verkoopactiviteiten om de producten van de groep verder te positioneren op de Belgische en Franse markt.
  • Opbouwen van een dealernetwerk op en ontwikkelen strategische relaties met potentiële partners.
  • Identificeren verkoopkansen, inclusief cross- en up-selling mogelijkheden binnen de groep en speelt deze over naar het externe salesteam.
  • Opstellen offertes, verwerken orders in Navision en volgt deze nauw op.
  • Duidelijk communiceren van levertermijnen naar de klant en zorgen voor een vlotte en efficiënte afhandeling van alle processen
  • In samenwerking met de boekhouding zorgen voor een tijdige en correcte facturatie van de orders.


Profiel

 

  • Bachelor- of masterdiploma en/of hebt minstens 5 jaar ervaring in sales, bij voorkeur in de bouwsector.
  • Zelfstandige en resultaatgerichte professional met een proactieve houding, die energie haalt uit het opbouwen van een eigen klantenbestand.
  • Als business developer ben je hoofdzakelijk op de baan (80%), offerte opmaak en opvolging kan van thuis uit. Daarnaast kom je maandelijks 1 à 2 keer naar kantoor.
  • Kennis van Navision is een pluspunt.

 

Aanbod

Je komt terecht in een dynamische familiale groep met een hands-on aanpak en een vlakke organisatiestructuur. Je werkt in een splinternieuw kantoorgebouw, waar de aangename en moderne werkomgeving aansluit bij de toegankelijke werksfeer. Een extra portie fun en andere leuke extraatjes maken het werken nog aangenamer. Wij bieden een gevarieerde jobinhoud en voorzien een degelijke on-the-job training. Het salaris is meer dan marktconform en wordt aangevuld met extra legale voordelen. Indien je met de fiets naar het werk komt, is er een mogelijkheid tot fietslease en wordt er een fietsvergoeding voorzien. Er is aandacht voor een correcte balans tussen werk en privé gezien de flexibele werktijden en de 32 vakantiedagen op jaarbasis.

 

Interesse? Stuur je cv met motivatiebrief naar info@ago.be

Meer info nodig? Bel naar +32 (0)2 511 20 00

Ago International garandeert een discrete behandeling van jouw kandidatuur!

Deze website maakt gebruik van cookies De website van Ago International gebruikt functionele cookies. In het geval van het analyseren van websiteverkeer of advertenties, worden ook cookies gebruikt voor het delen van informatie, over uw gebruik van onze site, met onze analysepartners, sociale media en advertentiepartners, die deze kunnen combineren met andere informatie die u aan hen heeft verstrekt of die zij hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun diensten.
Toon details Verberg details
Selectie toelaten Alle cookies toelaten