Onze klant uit Waregem is gespecialiseerd in de verkoop, levering, installatie en onderhoud van investeringsgoederen
voor bouwgerelateerde bedrijven. Met focus op kwaliteit, duurzaamheid, machines van topmerken, ervaring en know-how bieden zij een doorgedreven en uitgebreide service. Ter versterking van hun team zijn zij op zoek naar een (m/v):
Administratief Bediende Aankoop
Functie
- Verantwoordelijk voor aankoop van onderdelen.
- Zorgen dat klanten op een snelle manier worden geholpen.
- Offertes en orderbevestigingen opmaken voor onze klanten.
- Offertes aanvragen en bestellingen plaatsen bij onze leveranciers.
- Leveringstermijnen opvolgen en goed contact onderhouden met onze klanten.
Profiel
- Bachelor diploma of gelijkwaardig door ervaring.
- Vlot, leergierig en analytisch en denkt oplossingsgericht met de klant mee.
- Voeling met technische producten.
- Administratief snel en nauwkeurig.
- Ervaring op een aankoopafdeling.
- Informatica kennis: Word, Excel en Outlook.
- Talenkennis: Nederlands, Frans, Engels
Aanbod
- Je komt terecht in een stabiele en familiale omgeving, met ruimte voor initiatief en ontwikkeling.
- Je kan rekenen op een aantrekkelijk remuneratiepakket in verhouding met je diploma en ervaring.
- Daarnaast worden er een interne opleiding voorzien over het productgamma.
Interesse? Stuur je cv met motivatiebrief naar info@ago.be
Meer info nodig? Bel naar +3256228064
Ago International garandeert een discrete behandeling van jouw kandidatuur!